О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
Обавештавају се грађани МЗ Трговиште у Књажевцу да ће се започети организовани извоз смећа од индивидуалних корисника, сходно Одлуци о управљању комуналним отпадом на територији Општине Књажевац („Сл. Лист Општине Књажевац“ бр. 4/2016.) и Одлуци о измени и допуни одлуке о управљању комуналним отпадом на територији Општине Књажевац бр.352-66/2019-01 од 30.08.2019. год., обзиром да су створени услови за обављање ове делатности. У складу са тим почеће задужење корисника и закључење уговора са ЈКП „Стандард“ Књажевац, као вршиоца комуналних услуга. Услуга ће почети да се врши у трећој седмици јануара 2023. год., а задужење ће кренути од 01.02.2023. год. Део Трговишта до продавнице Таре узимаће се понедељком, а преостали део уторком. Грађани су у обавези да обезбеде прописну посуду (канту) за одлагање комуналног отпада и да је држе поред капије, да је одржавају у исправном стању и да буде доступна за пражњење у дану када се врши извоз смећа. У уским улицама и сокацима, где због габарита, није могућ улазак специјалних возила за одвожење комуналног отпада, возилима које тренутно поседујемо, до набавке адекватног возила, биће постављени контејнери од 1,1 м3 на почетку улице, где ће грађани одлагати комунални отпад. У канте и контејнере дозвољено је одлагати искључиво комунални отпад. Не сме се одлагати пепео, жар, запаљиве и опасне материје, шут, грађевински материјал, баштенски отпад или друге врсте отпада.
За све потребне информације можете се обратити Општини Књажевац и ЈКП „Стандард“ Књажевац
Позив грађанима да измире своја дуговања
Поштовани корисници
У циљу ликвидности предузећа, ЈКП "Стандард" Књажевац обавештава све кориснике наших услуга да смо интензивирали наплату наших потраживања и да корисницима наших услуга који имају дуговање нудимо могућност отплате на рате путем репрограма, као и друге повољности (могућност отписа или умањења законске камате).
Извештај о истраживању задовољства потрошача услугама водовода и канализације у 2021. години
У периоду од 22. марта до 23. априла 2021. године, ЈКП ,,Стандард’’ је спровео испитивање задовољства корисника услугама водовода и канализације.
Основна сврха истраживања задовољства корисника услуга водовода и канализације јесте разумевање ставова и мишљења потрошача о квалитету рада и услуга које пружају јавна предузећа у области водоснабдевања и канализације а у циљу дефинисања и спровођења мера за унапређење ефикасности и квалитета услуга водовода, као и побољшања комуникације и сарадње са потрошачима.
У наставку, можете се упознати са резултатима истраживања који је дат кроз извештај о истраживању.
Упитник ЈКП-а за квалитетнију услугу водовода и канализације
У периоду од 22. марта до 23. априла 2021. године, ЈКП ,,Стандард’’ спроводи испитивање задовољства корисника услугама водовода и канализације. Грађани могу да попуне online упитник ОВДЕ или да попуне упитник у папирној форми у просторијама ЈКП-а сваким радним даном од 6:30 до 14:30 часова, као и у просторијама партнерских организација.