недеља 24 новембар 2024

/users/zalohovane/46118/jkp-standard.rs
Linux 3d93b09f381e 4.19.0-24-amd64 #1 SMP Debian 4.19.282-1 (2023-04-29) x86_64

Пакирање се може платити на два начина:

  1. Паркинг картом
  2. СМС поруком

ПЛАЋАЊЕ ПАРКИНГ КАРТОМParking karte

На купљеној карти корисник је дужан да по принципу „греб-греб“ или на други начин обележи месец и дан у којима користи паркиралиште, те сат и минут у којем је започео паркирање. Тако обележену паркинг карту, корисник је дужан да видљиво истакне са унутрашње стране предњег ветробранског стакла.

Карта је једнократна и важи за један час паркирања.   

Карта се може купити на благајни ЈКП „Стандард“ и на овлашћеним и видно обележеним продајним местима у близини паркиралишта.

ПЛАЋАЊЕ СМС ПОРУКОМ

За плаћање паркирања у I зони СМС поруку треба послати на број 8191. Цена је 30 дин. (накнада за 1 час паркирања) + цена саме СМС поруке.

За плаћање паркирања у II зони СМС поруку треба послати на број 8192. Цена је 20 дин. (накнада за 1 час паркирања) + цена саме СМС поруке.

За плаћање целодневног паркирања у свим зонама СМС послати на 8193. Цена је 120 дин. (накнада за 1 дан паркирања) + цена саме СМС поруке

Корисник може послати СМС са било које мреже мобилних оператера.

ПОСТУПАК ЈЕ СЛЕДЕЋИ :

  1. Укуцајте у текст поруке комплетан регистарски број вашег возила без размака и посебних знакова, на пример: KZ543210
  2. Овако укуцану поруку пошаљите на број (у зависности у којој сте зони): 8191 (I зона) или 8192 (II зона) или 8193 (дневна карта)
  3. Убрзо ћете добити повратну поруку са информацијом о успешној уплати паркинг места. Ову поруку сачувајте до истека времена паркирања.
  4. Неколико минута пре истека једног часа паркирања добићете поруку која Вас подсећа када истиче време паркирања, како бисте могли продужити паркинг или благовремено уклонити возило.

НАПОМЕНА:

Могуће су следеће ситуације приликом плаћања паркирања СМС поруком:

Kорисник после укуцане поруке не добија повратну поруку са информацијом о уплати паркирања. Потребно је поновити слање поруке,

Корисник не успева да пошаље СМС који систем прихвата. Разлог може бити да корисник нема довољно средстава на рачуну или систем није оперативан. У овим могућим ситуацијама паркирање треба платити куповином паркинг карте, правилно је обележити и видно је истаћи испод предњег ветробранског стакла.